ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جنگ ادامه دار مشهدی ها در لیگ یک| رقابت میلی‌متری عنایتی و مهاجری برای صدر!

  • کد خبر: ۵۷۵۰۶
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
جنگ ادامه دار مشهدی ها در لیگ یک| رقابت میلی‌متری عنایتی و مهاجری برای صدر!
جنگ هوادار و مس برای صدرنشینی در لیگ دسته‌اول ایران تمامی ندارد و هر دو تیم به دنبال پیروزی مقابل رقبا هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران امروز با برگزاری ۹ مسابقه به‌صورت هم‌زمان و از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و ۲ تیم مدعی هوادار و مس کرمان این هفته خارج از خانه به مصاف حریفان می‌روند. اکنون ۲ تیم هوادار و مس کرمان با ۲۱ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول لیگ قرار دارند و خود را مدعی اصلی صعود به لیگ‌برتر نشان داده‌اند.

شهرداری آستارا هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و در شهرآورد گیلان ملوان را شکست داد تا در رده چهارم جدول جا بگیرد. آستارایی‌ها این هفته به مصاف تیم رده هفدهمی قشقایی شیراز خواهند رفت که احتمال بردشان در این بازی زیاد است، مگر اینکه اتفلاق ویژه‌ای در بازی رخ بدهد.

مسابقه تیم‌های ششم و هفتم جدول در مازندران هم دیدنی خواهد بود. جایی که فجرسپاسی رده ششمی باید به مصاف رایکای بابل برود. فجری‌ها همواره در نیم‌فصل اول لیگ یک نتایج خوبی می‌گیرند، اما در نیم‌فصل دوم دچار افت می‌شوند. رایکا هم با نادر دست‌نشان تیمی باشخصیت و منسجم است که ادعای زیادی برای صعود ندارد.

ملوان، تیمی که با حضور مازیار زارع و پژمان نوری قرار بود در قواره قهرمانی و مدعی اصلی رسیدن به لیگ برتر باشد، اکنون در رده نهم جدول جا خوش کرده است. ملوانی‌ها که هفته قبل شهرآورد را باختند، این هفته به مصاف تیم خوشه‌طلایی ساوه خواهند رفت که حتی از میزبانی در شهر خود محروم است.

جدال تازه وارد‌ها

پارس‌جنوبی‌جم، تیم رده پنجمی لیگ، به مصاف تیم سخت‌کوش و جنگنده استقلال ملاثانی خواهد رفت. در این بازی نیز آبی‌پوشان خوزستانی می‌خواهند توانایی‌های خود را اثبات کنند و به رده‌ای بهتر از دهمی برسند. هردو تیم امسال جزو تازه وارد‌های لیگ دسته اول هستند، با این تفاوت که یکی از لیگ برتر آمده و دیگری از دسته دوم!

جنگ تیم‌های محبوب جنوبی

استقلال خوزستان، تیم رده سوم جدول، هم به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌رود. تیمی که در رده دوازدهم جدول قرار دارد. سقوط تیم شاهین تا این رده جدول به‌هیچ‌وجه پیش‌بینی نمی‌شد و بی‌شک بوشهری‌ها برای بازگشت به جمع مدعیان تلاش می‌کنند از تیم خوب استقلال خوزستان ۳ امتیاز را بگیرند. شاهین یکی از تیم‌هایی است که فصل قبل در لیگ برتر مسابقه می‌داد، ولی حالا به خاطر شرایطی که بوجود آمده است وضعیت چندان خوبی ندارد. به نظر می‌رسد اگر مسئولان استان بوشهر زودتر فکری برای این تیم برندارند، باید شاهد سقوط یکی دیگر از تیم‌های ریشه دار فوتبال کشورمان باشیم.

عنایتی میهمان تیم میناوند!

هوادار این هفته میهمان تیم یازدهم جدول، خیبر خرم‌آباد، است. تقابل عبدا... ویسی، سرمربی خیبر، با رضا عنایتی دیدنی خواهد بود. خیبری‌ها اگر بتوانند ۳ امتیاز از حریف بگیرند، هم جذابیت و حساسیت لیگ را در بالای جدول افزایش می‌دهند و هم خودشان چندین پله در جدول لیگ صعود خواهند کرد و حتی شانس رسیدن به رده سوم جدول را هم خواهند داشت.
 
مهرداد میناوند در هفته‌های گذشته به‌عنوان هوادار و مشاور فنی در بازی‌های خیبر حضور داشت. با اعلام مالک خیبر، این تیم به یاد مرحوم میناوند تا پایان بازی‌های نیم‌فصل همچون پرسپولیس تهران با پیراهن مشکی به مصاف حریفان خواهد رفت. خیبر با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم و هوادار با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با توجه به نزدیکی امتیاز تیم‌ها، خیبر در صورت پیروزی برابر هوادار، به جمع مدعیان اضافه خواهد شد.


کار سخت مس در تهران

مس کرمان، دیگر تیم مدعی، این هفته در تهران به مصاف بادران رده‌هشتمی خواهد رفت. مس هم مقابل این تیم تهرانی کار راحتی ندارد. تیم فوتبال بادران تهران به‌عنوان یکی از تیم‌های پرمهره این فصل لیگ‌یک فوتبال کشور روز دوشنبه در زمین خود از مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.
 
بادران در پایان ۱۱ مسابقه این فصل خود، ۴ پیروزی، ۴ مساوی و ۳ شکست را در کارنامه دارد تا با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گیرد. این تیم با ۸ گل زده و ۶ گل خورده شباهت خود را با تیم مس کرمان در این زمینه نشان می‌دهد که کم گل می‌خورد و در مقابل کم هم گل می‌زند. درمقابل، شاگردان محمدرضا مهاجری که این روز‌ها جزو بالانشینان جدول محسوب می‌شوند، باید از این میدان هم دست‌پر خارج شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->